tirsdag den 26. oktober 2010

Joan sagde jeg skulle skrive om Joan

Så nu skriver jeg om en; Joan.


Joan er bange og skræmt.
Joan går i panik når man prøver at kvæle hende med sine hænder.
Joan græder hysterisk når alt bliver for meget.
Joan er ustabil og farlig når hun har sine .
Joan kigger på en og tænker på dyr
Dyre domme. Joan er et dyr
Spiser Dyr og spiser hende
Joan bider og smiler og ler og slår
Joan vil ikke mere
Joan går ikke i skole for at lære men for at være sammen med mennesker
Joan bliver ikke sygeplejerske men atomkernefysiker
Joan griner
Joan vil ikke Bias'
Casper vil
Joan larmer
Joan græder
Joan siger jeg ikke må holde hendes Global
Joan er smuk når hun er glad
Joan er grim når hun er sur
Joan spiser vand og drikker brød
Joan spiser ikke kød
Joan blev lærer og fødte to tvillinger
To af dem var børn da de kom til.
Joan har ikke meget hår.
Joan går med strikket får.
Joan Joan Joan
Jeg er
Joan



Ser du det samme som mig?
Joan

Ingen kommentarer:

Send en kommentar